Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów telefonicznych

Załącznik nr 7 do Regulaminu systemu nagrywania rozmów telefonicznych i systemu monitoringu wizyjnego w budynkach Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.

 

Klauzula informacyjna dotycząca nagrywania rozmów telefonicznych

  1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Sochaczewie jest Starosta Sochaczewski.
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, poprzez adres e-mail: iodo@powiatsochaczew.pl, telefonicznie pod nr 46/864-18-31 lub pisemnie na adres Urzędu Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.
  3. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe gromadzone w ramach systemu nagrywania przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych zarejestrowanych przez Urząd Starostwa Powiatowego w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. zgody wyrażonej przed uzyskaniem połączenia telefonicznego, wyrażonej poprzez kontynuację rozmowy telefonicznej, art. 6 ust. 1 lit e) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi oraz art. 6 ust. 1 lit f) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
  4. Nagrywanie rozmów telefonicznych stosowane jest w celu podniesienia bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi klienta.
  5. Rejestrowaniu podlegają wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące na numery telefonów wewnętrznych.
  6. Państwa dane osobowe z nagranych rozmów mogą zostać ujawnione organom i jednostkom, które wskażą odpowiednią podstawę prawną upoważniającą do odbioru tych danych lub dane mogą zostać udostępnione odpowiednim organom prowadzącym postępowanie przygotowawcze lub dla celów postępowania sądowego, w tym wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
  7. Zapisy z systemów nagrywania rozmów telefonicznych przechowywane będą nie dłużej niż 3 miesiące od daty nagrania. W przypadku, w którym nagranie stanowi dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie tych okresów nagrania zawierające dane osobowe, podlegają zniszczeniu.
  8. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprostowania swoich danych, prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Cofnięcie zgody możliwe jest w każdym momencie poprzez rozłączenie się i niekontynuowanie nawiązanej przez siebie rozmowy telefonicznej.
  9. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i poprzedzone zgodą na kontynuowanie rozmowy. Po nawiązaniu połączenia telefonicznego, a przed rozpoczęciem rozmowy są Państwo informowani o nagrywaniu rozmowy. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na jej nagrywanie należy przerwać połączenie.
  11. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowych.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 września 2022 09:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Orzeszek
Ilość wyświetleń: 225
13 września 2022 09:36 (Michał Orzeszek) - Zmiana treści zakładki.
13 września 2022 09:33 (Michał Orzeszek) - Zmiana treści zakładki.
13 września 2022 09:32 (Michał Orzeszek) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany