Opłata za dokument wynosi 82 zł. Opłata za pełnomocnictwo wynosi 17 zł. Opłatę należy wnieść osobiście w kasie Starostwa Powiatowego w Sochaczewie lub na konto: od 1 października 2023 roku nowy nr konta bankowego: 16 9011 0005 0013 1313 2000 0040. W przypadku dokonywania przelewu przy tytule wpłaty należy podać informację: - opłata skarbowa tytułem: Zezwolenie na hodowanie/utrzymywanie charta imię i nazwisko wnioskodawcy.
Urząd zobowiązany jest załatwić sprawy bez zbędnej zwłoki. Sprawy wymagające przeprowadzenia postepowania wyjaśniającego załatwiane są nie później niż w ciągu miesiąca. Przewidując niezałatwienie sprawy w tym terminie Urząd powiadamia stronę przyczynach zwłoki i podaje nowy termin załatwienia sprawy. Sprawy szczególnie skomplikowane, załatwiane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Przewidując niezałatwienie sprawy w tym terminie Urząd powiadamia stronę przyczynach zwłoki i podaje nowy termin sprawy. Organ administracji w uzasadnionych przypadkach może wyznaczyć inny termin załatwienia sprawy zawiadamiając stronę.
W przypadku decyzji o odmowie wydania zezwolenia na hodowanie/utrzymywanie hartów rasowych lub ich mieszańców, przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, za pośrednictwem Starosty Sochaczewskiego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025