Opłatę należy wnieść osobiście w kasie Starostwa Powiatowego w Sochaczewie lub na konto: od 1 października 2023 roku nowy nr konta bankowego: 16 9011 0005 0013 1313 2000 0040.
W przypadku dokonywania przelewu przy tytule wpłaty należy podać informację: opłata skarbowa tytułem: "Wniosek o zezwolenie na wycinkę drzew".
Urząd zobowiązany jest załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki. Sprawy wymagające przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego załatwiane są nie później niż w ciągu miesiąca. Przewidując niezałatwienie sprawy w tym terminie Urząd powiadamia stronę o przyczynach zwłoki i podaje nowy termin załatwienia sprawy. Sprawy szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Przewidując niezałatwienie sprawy w tym terminie Urząd powiadamia stronę o przyczynach zwłoki i podaje nowy termin załatwienia sprawy. Organ administracji w uzasadnionych przypadkach może wyznaczyć inny termin załatwienia sprawy zawiadamiając o tym stronę.
Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od jej doręczenia. Przed upływem terminu do wniesienia odwołania decyzja nie ulega wykonaniu, a wniesienie odwołania w terminie wstrzymuje jej wykonanie. W trakcie biegu terminu, o którym mowa powyżej, strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania. Oświadczenie w tym przedmiocie musi zostać złożone wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. W takim przypadku z dniem doręczenia organowi administracji publicznej powyższych oświadczeń wszystkich stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna, co oznacza, iż podlega natychmiastowemu wykonaniu i brak jest możliwości jej zaskarżania.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025