Wniosek może złożyć właściciel, współwłaściciel lub osoba posiadająca pełnomocnictwo do reprezentowania strony. Wnioski złożone przez pełnomocnika podlegają opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Opłaty za pełnomocnictwo można dokonać gotówką lub kartą w Kasie Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.
Nie podlega opłacie.
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania dokumentów.
Na decyzję administracyjną przysługuje odwołanie w ciągu 14 dni do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Warszawie za pośrednictwem Starosty Sochaczewskiego.
Wniosek wniesiony w formie dokumentu elektronicznego przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej powinien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniony w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej.
W przypadku zgłoszenia polegającego na dokonaniu zmian podmiotowych wynikających np. z postanowienia sądowego, należy dołączyć do zgłoszenia załącznik zawierający dane dotyczące osób, które zostaną wykazane w bazie danych ewidencji gruntów i budynków.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025