Wypełniony Wniosek P P1 MAPA.
Opłatę należy wnieść po otrzymaniu Dokumentu Obliczenia Opłaty. Wysokość opłat określa tabela nr 10 i 13 znajdująca się w załączniku do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. W przypadku gdy wnioskodawca zwróci się o wysłanie wnioskowanych materiałów pocztą, naliczana jest opłata za wysyłkę zgodnie z art. 40b ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. W przypadku zakupu mapy przez powiatowy portal geodezyjny https://sochaczew.geoportal2.pl opłaty można dokonać przez system płatności elektronicznych. Opłaty za materiały można również dokonać:
Udostępnienie następuje niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia uiszczenia opłaty.
Odwołanie od decyzji administracyjnej wnosi się w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia, do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, za pośrednictwem Starosty Sochaczewskiego.
Zgodnie z art. 40d ust. 3. ustawy pgik opłatę pobiera się przed udostępnieniem materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Jeżeli występujesz w imieniu innej osoby fizycznej/prawnej dołącz do wniosku oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię poświadczoną notarialnie (wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, który działa w imieniu wnioskodawcy) lub inny dokument uprawniający do reprezentowania osoby prawnej np. wydruk KRS w przypadku prokurenta (wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za prokurę).
W celu usprawnienia procesu komunikacji, zaleca się podanie w formularzu wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025