Wypełniony wniosek P P7
Opłatę należy wnieść po otrzymaniu Dokumentu Obliczenia Opłaty. Wysokość opłat określa tabela nr 11 zawarta w załączniku do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Opłaty za wnioskowane dokumenty można dokonać:
Realizacja wniosków odbywa się w kolejności złożenia wniosku, nie dłużej niż 30 dni. Udostępnienie następuje niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia uiszczenia opłaty.
Odwołanie od decyzji administracyjnej wnosi się w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia, do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, za pośrednictwem Starosty Sochaczewskiego.
Zgodnie z art. 40d ust. 3. ustawy pgik opłatę pobiera się przed udostępnieniem materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Jeżeli występujesz w imieniu innej osoby fizycznej/prawnej dołącz do wniosku oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię poświadczoną notarialnie (wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, który działa w imieniu wnioskodawcy) lub inny dokument uprawniający do reprezentowania osoby prawnej np. wydruk KRS w przypadku prokurenta (wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za prokurę).
W celu usprawnienia procesu komunikacji, zaleca się podanie w formularzu wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025