Złożenie wniosku odbywa się za pośrednictwem Geoportalu dostępnego pod adresem: https://sochaczew.geoportal2.pl
Opłaty są naliczane zgodnie z załącznikiem do ustawy. Wysokość należnej opłaty oraz sposób jej wyliczenia utrwala się w Dokumencie Obliczenia Opłaty. Zgodnie z art. 40d ust. 3 ustawy opłatę pobiera się przed udostępnieniem materiałów zasobu lub przed wykonaniem czynności, o których mowa w art. 40b ust. 1. Opłaty za materiały można dokonać:
Wnioski złożone przez pełnomocnika podlegają opłacie skarbowej Art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy o opłacie skarbowej. Opłatę wnosi się:
Po otrzymaniu wniosku, wyznaczany jest termin elektronicznej narady koordynacyjnej, który nie może być krótszy niż 5 dni roboczych i dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia dokonania zawiadomienia branżystów o naradzie elektronicznej. Termin narady koordynacyjnej starosta wyznacza na dzień przypadający nie później niż po upływie 14 dni od dnia otrzymania od inwestora lub projektanta planu sytuacyjnego. Wnioskodawca otrzymuje informację o terminie zakończenia narady koordynacyjnej oraz o konieczności opłaty wygenerowanego Dokumentu Obliczenia Opłaty przed upływem zakończenia narady koordynacyjnej. Narada odbywa się w sposób elektroniczny za pośrednictwem Geoportalu dostępnego pod adresem: https://sochaczew.geoportal2.pl. Po zakończeniu narady generowany jest protokół. Odpisy protokołu narady koordynacyjnej wydaje się wnioskodawcy w dniu jej zakończenia. Na dokumentacji projektowej będącej przedmiotem narady koordynacyjnej zamieszcza się adnotację zawierającą informację, iż ta dokumentacja była przedmiotem narady koordynacyjnej, oraz dane, o których mowa w art. 28b ust. 9 pkt 1 ustawy.
Decyzję administracyjną wydaje się w przypadku sporu dotyczącego wysokości należnej opłaty. Odwołanie od decyzji administracyjnej wnosi się w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia do Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, za pośrednictwem Starosty Sochaczewskiego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025