Raporty o stanie powiatu

Raport o stanie Powiatu Sochaczewskiego za 2022 rok

Zarząd Powiatu w Sochaczewie co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Powiatu w Sochaczewie raport o stanie powiatu. Raport obejmuje podsumowanie działalności zarządu w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady powiatu i budżetu obywatelskiego. Rada Powiatu rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała R w sprawie udzielenia lub nieudzielenia zarządowi absolutorium. Raport jest rozpatrywany w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem o stanie powiatu przeprowadza się debatę.

 

Debata nad Raportem o stanie Powiatu Sochaczewskiego będzie miała miejsce na sesji Rady Powiatu w Sochaczewiew dniu 28 czerwca 2023 roku o godzinie 9.00

 

W debacie nad raportem o stanie powiatu mieszkańcy powiatu mogą zabierać głos. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie powiatu składa do Przewodniczącego Rady Powiatu pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 150 mieszkańców powiatu.

 

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie powiatu. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Powiatu zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Organizacyjny i Nadzoru (ORN)
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 maja 2023 12:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Orzeszek
Ilość wyświetleń: 526
03 lutego 2025 10:16 (Michał Orzeszek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lutego 2025 10:15 (Michał Orzeszek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 lipca 2023 09:59 (Michał Orzeszek) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany