Sygn. postępowania IMZP.272.PU.05.2022
Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usług usuwania pojazdów – rowerów i motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg publicznych, hulajnóg elektrycznych, oraz urządzeń transportu osobistego z terenu Powiatu Sochaczewskiego na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 450 z późn. zm.), zrealizowanie dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu w czasie nie dłuższym, niż 60 minut od otrzymania zlecenia holowania oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów przez okres trzech miesięcy. Po upływie ww. okresu świadczenie usługi holowania (przewiezienia) pojazdów na parking Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.
Postępowanie prowadzone jest poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129)- wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł. (art.2 ust.1 pkt 1 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2021 roku, poz.450 z późn. zm.).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025